Powered By Blogger

Friday, July 1, 2011

saya dapat lagi..syg awk...

waaa...sy sgt happy smalm...
smalam dpt kua dgn si dia lg..
awk sgt pndai amik ati sy...

~ dgn prangai yg comel, sikap yg ala2 srius 2 gak...
dgn mulot yg slalu mengomel kate kelaparan lapar...
m'buatkn awk tampak lebih comel..hihih..

~ dari jj ke term...pandai betol awk curi ati saya...
~ sampai la sy marajok...2 pon pandai awk pujok macam makan kacang je...

~dia bwk aq g popular...sememangnya dia tau aq sgt suka bace novel..
pada mulanya die pilih novel yg b'tajok Kekasihku merajuk...
aq tau die saja nak bergurau...

~ diusungnye buku 2 kemana kami berjalan di dlm popular 2...
smpaila aq bersuara...
Panda: awk, klu buku mcm ni, 2 jam je saya da abis bace..
kekasih: la...ye ke..awk bace la plahan-plahan..
Panda: erm..saya klu dah bace ssh nak berhenti la...

~ kemudian die pergi blk ke rak buku..utk memilih buku yg lbih tebal...
di compare nyer dgn buku yg sblm ini dibeli...
kali ni dia pilih novel yg mmg laris dijual mcm goreng pisang panas...
kire terhangat dipasaran la...
tajuknye hanya 7 Hari Mencintaiku..tebalnyer..mane xnyer...ade 1049 mukasurat semua nya..
waduh2..
pada mulanya aq xbersetuju..ye lah...rase mcm nanti abis plak duit nyer..
tp dia masih berkeras...

Kekasih: saya beli ni tok awk je..kat sape lg saya nak abiskan duit klu bukan dgn awk sorang je..
Panda: tersentuh...saya xnak awk m'bazir..
Kekasih: kalau awk sayang saya, kite g beli ye...
Panda: hanya menurut...


~ ni novel kedua die blanje saya...
sayang awk sgt2...

* thnkx sayang....

No comments:

Post a Comment