Powered By Blogger

Saturday, July 30, 2011

Pujuk Hati

haTi AkU B'keCamoK sGt daH nIe....
ApE akU naK WaT niE???
IkUtkaN HatiE oR PeNdaM kaN sajE n BeraLaH supaYe oRg yg Aku sYg HapPy....

haTi peReMpuan seMemanGnya Agak ceNgenG kan ....
SenaNg tOl naK BerAir...
Aku PerCaya kAn die....tp CembUru 2 MemBuak2....
UrMMmmmm.....

tEtiBe akU terIngAt saTu laGu niE ha.....

Aku wanita yg punya hati nuranie...
yg xdpt dibohongi...
cInta Ku iNi tlah Membutakan mata & membuat tuli telinga...
apakah salah jika aq menyinta...
apakah salah jika engkau bertakhta...
pilihan hati belaian jiwa ini....

betol ke lirik lagu nIe???
tP kaN MaTe aq xblh DibuTakn....
Tp aq perCayaKan die...
xkIre lAh mcM ne Pon...
HaRap aQ dapat menaNgani maSalah jiWe ni....

2 lah monolong dgn diri sndiri,..
menasihati diri sendiri lbh bagus an..

~ inilah aq & dia....

~ moga aman damai hndaknya....


No comments:

Post a Comment