Tuesday, August 7, 2012

kompilasi cerita....

udah lama xupdate nie...malas sgt2 kdg2 tuh....
urmmm....macam2 cerite sbnr nye...t cerite satu2 r k..
k...first skali about my rsult....
huhuhu...sedih....xmemuaskn..hampeh..
pe g yg aq leyh ckp..
cme buleyh muhasabah dri je r..pas ni kne study lbih ckit..xmo byk maen
ni ma ayh xtau...xmo g tau pon..

k 2nd" cerita psl puase..huhuhuh
k...dah strt puase ni mcm2 la kite start ngidam..nk tu lah..
nk ni lah..
stakat ni byk lauk2 yg dah dpt..
tp bkn hbis pon..ikot nafsu je sume tu..
mkn ade lah sikit..
hahahahah
tu lah kn nafsu org puase..
nasihatnyer pas ni berbuke ala2 kadar je r....

k..cerita seterusnya..dah puase ni mst la psl baju raye kn..
huhuhuhu
sgt excited mase beli baju raye..
mmg r gune duit sndri..gile xhppy..rase berbaloi..
sggp beli handbag yg mahal..xkesah
duit sndri pe de hal....hihihih
n ade la bju n yg laen2,..
cume beze taun nu dgn taun2 sblm nyer aq taun ni pakaian nyer ala2 bdk da mtg yer..
mane xnyer da 20 taun da aq ni..
xkn nk dress up mcm dak umo 15 taun kan..tp knyataan nyer tu lah aq..hahaha

k...next story psl cabaran bulan pose...
dgh kan perkare biase..tp toucing nyer laen mcm bulan puase ni..
terlebih
ati ni snh je skt
air mate plak mcm murah sgt tok llki sorg ni..
haishhh...tlg la jgn bazirkn air mate sy

tlg laaa pam sy..
buat ape nmpk seorg gdis yg hppy pd luarannyer padahal senyuman tu fake...
hati mcm nak terkeluar nk basuh dgn clorox je rase
urmmm.....



lastly, aq bersyukur coz ade kwn yg sggp dgr problm aq ktike aq ssh n sng..thnkx to my frnd..
cume yg aq hrp pesahabatan ni kekal..bkn la sprti yg biase2 nyer..
jd kwn smntare je..
pas tu lesap...
yg pntg mmbr sorg ni wat kn hati aq lega coz rajin bg nasihat kat aq..
thnkx sgt2......
n harapan aq nk jd diri aq yg sblm ni..
seorg gadis yg hppy go lcky....
kuat hadapi ape2 pon...

*hrpn laen gak nk wat kueh raye...cume xtau nk strt bile jer..hihihihi