Monday, August 26, 2013

Abang ku Kawen sudahhhh

Assalamualaikum...setelah sekian lama ien menyepi...nk tulis something la kat sini..sejak 2 menjak,3 menjak ni kan..asyik dgr pasal org tunang, kawen, dpt baby...haish....teringin pulak rasenye....hihihihi...
tp xpe la..aq nk kongsi sikit la story aq ni..

tahun ni, bertambah sorang lg ahli dlm family cik md zain..
abg aq da kawen...>,<

aq sebagai seoang adik yg baik lg comel ni tersangat lah happy..mane xnye kan..aq dpt kakak..comel gitu
paling best,tarikh perkahwinan dorang dibuat pada hari lahir aq..16 ogos..lg la sronok aq dibuatnye..
nk cite sikit psl akk ipar aq ni..

akk ipar ni org sabah..smbil nk g kawen kn dorang ni,dpt la kami sekeluarga jln2 sebentar di sabah..
akk ipar aq ni kecik molek je org nye..dri jauh mcm sme saiz dgn aq je..hihihi

k lah..tulis pjg lebar pon xgune,nk share pic sepanjg perkahwinan abg aq yg tersyang...>,<
hnsem abg aq ni



pakaian bugis..

sy lah birthday gurl pd hari tu.. ngeeeee



ni knduri bahagian perempuan...knduri kat rumah aq xditetapkn tarikh nye lg..
nk jugak buat care n9 kn...

ok..abg sudah...adik nye akn menyusul..Inn syaa Allah...hihihi
k...

~semoga mncecah umur 21 tahun ni, aq akan jd lebih matang.. >,<


2 comments:

  1. bila abg kau kahwin kat sini..nak datang jugak :D

    ReplyDelete
  2. elz, nnt dtg umh aq tau...5 bulan 10...dtg..ajk botak skali

    ReplyDelete