Saturday, July 30, 2011

Pujuk Hati

haTi AkU B'keCamoK sGt daH nIe....
ApE akU naK WaT niE???
IkUtkaN HatiE oR PeNdaM kaN sajE n BeraLaH supaYe oRg yg Aku sYg HapPy....

haTi peReMpuan seMemanGnya Agak ceNgenG kan ....
SenaNg tOl naK BerAir...
Aku PerCaya kAn die....tp CembUru 2 MemBuak2....
UrMMmmmm.....

tEtiBe akU terIngAt saTu laGu niE ha.....

Aku wanita yg punya hati nuranie...
yg xdpt dibohongi...
cInta Ku iNi tlah Membutakan mata & membuat tuli telinga...
apakah salah jika aq menyinta...
apakah salah jika engkau bertakhta...
pilihan hati belaian jiwa ini....

betol ke lirik lagu nIe???
tP kaN MaTe aq xblh DibuTakn....
Tp aq perCayaKan die...
xkIre lAh mcM ne Pon...
HaRap aQ dapat menaNgani maSalah jiWe ni....

2 lah monolong dgn diri sndiri,..
menasihati diri sendiri lbh bagus an..

~ inilah aq & dia....

~ moga aman damai hndaknya....


Thursday, July 28, 2011

perasaan ke perasan?




aq yang kebosanan mencari idea tok menulis..

akirnya aq mendapat satu udea..
aq ni ade r rase nak ganyang sowang ni
dkt2 lak nan pkwe aq..
ish...skt nyer ati...
kot xde pape prasaan, jgn lah dkt2 nan pkwe i ok..
huh...

~ lagi satu ni, bkn nyer jelez tau cume b'bulu je mate ni tngok..
kih3...
ase dah blh cukur dah bulu nyer wat baju sejuk..

~urm....
seboleh bolehnyer aq cbe menenangkan ati nie..
aq caye kat si comet tp kan ttp skt ati..
ishhhh..
urrmmm..





saya xkan jadi mcm pic kat atas ni..




nak jd mcm nie....sweet je...

~huhuhu...aq xjlez pon.....