Sunday, October 30, 2011

kisah Terbaru

haa...slam permulaan lah semua...
aq dah mmg sgt2 mls dah nk mengupdate blog aq ni..
dah berdebu dah nie..
ade lah satu inci kot debu nyer...

ok lah..aq nk crite pengalaman aq pergi pesta tanglung smalam..
member aq dah crite kan.. nak bace lanjut kat cni k..
ok..aq nak tmbah ckit lah kan..

tu lah kali pertama aq pergi ke pesta tanglung..
xpernah la aq tngok la b4 nie..
(kolot nyer aq)
xkesah la kan..tp ok lah..aq jejak kan kaki kat tmpat yg aq xpernah g..
ade tasik kat situ rupenyer...

"tu lah ayt yg kua dri mulut aq"
kire smalam tmbh lagi satu tmpt la yg aq tau dlm UTM ni..

ok..
balik dri pesta tanglung tu..
aq n member2 m'atur strategi utk pekena kwn aq sowg ni..
haa..nak tau pekene ape???

jeng3...b'day la pe g kan..
agak kecih la smalam..
t la aq smbg tulis ape yg dilakukn malam tu
n ape yg t'jd slanjutnyer..
perot aq dah mendendangkan lagu irama mlayu asli ni..
mintak diisi segera..
k lah..
nak mkn jap..daaa....
nyum3..
huuu....mkn....
psikik tol

Tuesday, October 18, 2011

wordless wednesday..:(



SARANG HATI

hishh...xtau la..
blog nie dah berhabung dah sbb da lme xbukak an...
dah b'debu2..
mcm 2 gakape yg aq rse skarang ni kot..
betol lah org kate..bukan mudah bercinta jrak jauh..
byk dugaan nyer..
ati aq nie dah rse mcm b'kecai2 dah..
dah la nk pk study lg.
problm nie lg..
bz dgn palapes lg..urmm..
tlg laa fham sy..

dalam satu2 perhubungan harus ada kepercayaan..
knp perlu dgr apa org laen ckp..
klau bnde 2 pntg aq psti bg tau..
nk jge hti org pon xblh kn..
niat yg baik disalahkn jugak..

xpe lah..aq kne blaja redha kn..
apa yg b'laku ada hikmahnya.
aq kne b'fikir lbh matang kot..

tp..plz la jgn mrh/ sindir aq..
tegur secara baik..
kadang2 hati nie da mcm xde nilai kat mte org laen kan..apa nk buat..
yg aq blh katekn REDHA...