Powered By Blogger

Sunday, December 9, 2012

smbgn coretan

dari luaran mmg nmpk kuat..dlm hati siapa yg tahu...satu ungkapan yg selalu aq pgg dan ungkapan yg m'gambarkan diri aku...senyum..ketawa..xpernah lekang dari wajahku tetapi jauh disudut hati, tiada satu org pon yg tahu kesakitan yang terpendam.tiada yg akan dapat memahami apa sebenarnya yg aku rasakan.

kadang2 aku seperti terasa seperti insan yang sgt tidakbersyukur dgn apa yang aku ada..tetapi sering aku bertanya...apa yang aku ada sebenarnya?dlm kegembiraan sememangnya semuanya kurasakn indah..tetapi apabila duka, dunia ini seakan kosong.hanya aku penghuni nya.aku tidaklah shabat mana utk diingati dan dihargai..tapi cukup sekadar aku ini wujud di mata, wujud juga dihati..

betul kata dia..og selalunya akn dtg bila kita sgt lengkap..ya..ku tahu byk kekurangan pd diri aku,tp bukan kah setiap og itu tidaklah sepenuhnya sempuna? kadang rasanya igin aku lari dari semua rasa sakit ini...Ya Allah, kuatkan lah hati hambamu..aku tahu engkau tidak akan menguji aku luar dari kemampuan ku. tapi sememangnya aku insan yg lemah..hati aku xkuat..rasa sakit itu tidak pernah mahu lari walaupon seketika...

Hamba mu ini memohon agar dipermudahkn segala urusannya dan kuatkn hati habamu ini..


hasil nukilan: peneman air mata...

No comments:

Post a Comment