Powered By Blogger

Wednesday, December 5, 2012

kemana hilangnya aku yg dulu

blog yg usang dan lesu....
tanpa curahan hati setelah sekian lama....
apakan daya hati ini hanya mmpu bertahan dan dipendam hanya seketika...
akhirnya perlu juga dihapus dgn air mata dan cerita tanpa pendgr yg setia...

hatiku sgt2 snsitif sejak akhir2 ini...xtahu mengapa dan xtahu apa sebabnya....
aku tahu, kita xboleh b'harap agar setiap org mengikut cara dan rentak kita...
setiap org ada kelemahan dan kelebihan tersendiri.ada juga kadang2 kita langsung tidak nmpak kelebihan seseorg krn diselubungi dgn rasa benci dan dendam...

aku seperti hidup dlm dunia ku sendiri..tanpa pendengar dan tanpa pencerita....
kadang2 kosong, kadang2 terisi dgn mcm2 rasa...mgkin aku agak manja orgnya...sbb tu aku sukar utk menerima sesuatu perubhan..
perubahan yg diluar jangkaan aku...air mata menjadi teman yg paling setia.tak pernah kenal erti penat dan bosan utk menemaniku...dialah penghapus segala kesakitan dlm diriku..tp kenapa semakin lama semakin lemah ku rasa..semakin hilang segala semngat aku dulu..kemana perginya????
kembalikn hidupku yg dulu....kembalikn keceriaan dan senyuman yg pernah menghiasi setiap saat aku bernafas...

hanya kepadaNya aku berdoa...memohon secebis belas kasihan..memohon secebis kegembiraan...
agar mmberi aku kekuatan utk menempuh segala keperitan hari2 yg mendatang...

terima kasih juga kepadanya yg xpernah jemu mendengar segala curahan hati..memberi nasihat dan semangat utk aq bertahan..dia juga menjadi penyeri tika air mata igin menjadi tetamu yg tidak diundang...
terima kasih utk segalanya....




~sekian utk cerita hari ini..harap dpt diterima dan akan disambung d masa akn dtg...cerita tiada kaitan dgn yg hidup dan yg telah meninggal dunia..sekadar mengasah jari jemari utk mengarang dan mengisi masa terluang....sekian...


No comments:

Post a Comment