Powered By Blogger

Wednesday, December 12, 2012

hari ini..

12/12/2012....satu tarikh yg mmg cntik kan..begitu ramai insan yg igin menjadikn taikh ini tarikh keramat mereka...ada yg bertunang la...kawen laa.....cple pon ade...mcm2 kn...
tp xslh...t'pulang la kpd hak individu kn..

hari ini berlalu dgn begitu pntasnya...masa seakan akan tidak langsung menoleh kebelakang..begitu juga aku..

hidup harus diteruskn..walaupon homesick, sakit dan lain2 tapi study itu perlu....
cuaca hari ini seperti mood aku juga..mood yg tidak terkawal dan susah dijangka...
sekejap aku menangis, sekejap lg aku tertawa pula...xlama kemudian, termunung seperti org kehilangan anak..rinduku terhadap keluarga sgt2 tidak terbendung lg..rasanya mahu saja blk sekarang juga..tp apakan daya, masih byk lg urusan yg tidak selesai lg....

air mata ku menitis di saat aku berbual dgn mak..rasa rindu yg sgt mendalam tidak dpt dibendung lg...

aku dpt tahu mak dan adik2 pergi bercuti ke pord dickson.rasa sgt2 cemburu coz xdpt bersama mereka...
aku disini hanya mmpu menenangkan diri sndiri..aku memujuk diri agar bersabar dan akn ada masa yg sesuai utk aku pulang....


inilah bapaku yg sgt hensem...keceriaan terserlah di wajah nya....

utk mengubati kesedihan di sini..mlm yg penuh kesyahduan ini, yg menjai peneman adalah...
jeng...jeng..jeng....

inilah dia durian creepe...nyum...terubat rinduku nk mkn durian...
sdp tau bnde ni lg2 bg hantu durian mcm aq ni....

ok lah...dah tiba masanya utk study....
doakn aq berjaya dan tabah mengharungi dugaan masa kem tahunan nnti...
nnti agak sukar lah utk aq update blog ni...

daaaaaa......


No comments:

Post a Comment